A Symantec - talán a Pwnie-díjak között már sokadik éve kiosztott "Legjobb Dal" kategória sikerén felbuzdulva - új marketingkampányba kezdett. A neves biztonsági cég a neves gengszterrepper Snoop Doggal karöltve arra buzdítja a szövegben erős fiatalokat, hogy késztsenek rap számokat, melyekkel az interneten leselkedő veszélyekre hívják fel a figyelmet. Alább látható a zenésszel készült spontán interjú:
Az akció akkora sikert aratott, hogy a hét elején indult weboldalra már fel is töltöttek hét (7) darab videót - ráadásul az oldalt egy időre le kellett kapcsolni a rajta talált XSS hibák miatt! A szerencsés nyertes koncertjegyet és laptopot nyerhet, valamint találkozhat Snoop Dogg menedzsmentjével is!
A Forbes bloggere felhívja a figyelmet (további facepalmok reményében érdemes kattintani), hogy nem ez volt az első kísérlet a szoftver- és a rap-ipar összeboronálására.Az alábbi, 1992-ben készült, közel 10 perces (!!!) videót csak erős idegzetűeknek ajánlom:
Bocs a minőségi posztok hiányáért, erősen gyúrunk Hacktivity-re, ott megkapjátok a pótlást ;)
Udi · http://blog.udi.hu 2010.09.04. 09:22:09
synapse · http://www.synsecblog.com 2010.09.06. 09:32:31